Virtual assistenter | Betydningen af færdigheder vægt

Under en klient interview er det vigtigt at vise kunden hvad gør dig anderledes end andre VA kandidater. Dette er en konkurrencepræget verden og klienter nu søge efter den mest kvalificerede VA ved vejning deres færdigheder og fastlægge, hvordan VA vil gavne dem. Skill vægt under interviewet er et must for landing en ny klient eller forretningsprojekt.

Fleste klienter vil søge efter VAs, der skiller sig ud baseret på deres erfaring, ekspertise og deres evne til at øge projektets klienter. Budgetter kan udvides og overskud kan være højere, når færdigheder er fremhævet korrekt.

Der er tre vigtigste typer af dygtighed vægt behov:

1. viden baseret færdigheder

2. overførbare færdigheder

3. personlige træk

Videnbaseret færdigheder

Erfaring og uddannelse er eksempler på videnbaseret færdigheder. De vil omfatte dit uddannelsesniveau, træningen yderligere VA, alle seminarer, du har deltaget, VA workshops og alle andre former for praksis, som du har brugt til at forbedre din VA viden. Din viden baseret færdigheder kan omfatte, men er ikke begrænset til:

IT-færdigheder

Kommunikationsevner

Markedsføring færdigheder

Ledelsesmæssige færdigheder

Regnskabsmæssige færdigheder

Organisatoriske færdigheder

Andre færdigheder, videnbaseret

Overførbare færdigheder

Disse er de færdigheder, som du bringer til klienten, der er til gavn for dem i mere end én måde. Hvad du tilbyder kunden at de ikke allerede har, eller at de ikke kan finde med en anden VA? Disse færdigheder vil også understreges af det særlige projekt eller job. Overførbare færdigheder er meget vigtigt og bør være fremhævet under din samtale med den potentielle kunde. Nogle eksempler af overførbare færdigheder vil omfatte:

Problemløsning

Team leader potentielle

Skrivefærdigheder

Client service-orienterede kompetencer

Time management færdigheder

Budgettering færdigheder

Etc.

Personlige egenskaber

Denne vægt er at hjælpe klienten afgøre hvem du er. Fortælle dem noget af dig selv. Dette behøver ikke at være en bragging session. Du bliver nødt til at sælge dig selv i en beskeden måde. Din meddelelse til kunden om, hvem du er vil slå tonen an for resten af klienten interview. Nogle ideer til at understrege denne færdighed ville være:

God dømmekraft

Velorganiseret

Analytiske

Målrettet

Fleksibel

Kreative

Etc.

Praksis følgende, før du gennemfører et interview med en eventuel ny klient:

1. selvstændig vurdering – ikke fremhæve træk eller evner, som du ikke besidder. Være ærlig om dine tidligere resultater og fokusere på de evner, som du er i besiddelse. Skriv dem ned til interviewet.

2. Interview – Get foran spejlet. Har en liste over spørgsmål, som en ny klient kan spørge og praksis besvare disse spørgsmål på en professionel måde. Tage noter på forhånd til at hjælpe dig med at kommunikere præcis, hvad du ønsker klienten til at indse om dig og din vilje til at have dem som en klient.

3. tekniske færdigheder – praksis fremhæver dine tekniske færdigheder og din problemløsning færdigheder. Klienten er der fordi de har et “problem” eller projekt, som de ikke formår på egen hånd. Dette er, hvor du bliver meget værdifuld for dem og deres projekt.

Du bør kunne jord mange nye kunder ved at blot følge simpelt over rådgivning!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.